Jumaat, 14 September 2012

TENTANG DIRIKU













Namaku Norsyafawati binti Yunus..aku dilahirkan di Kampung Petai Bubus, Manir, 21200 Kuala Terengganu, Terengganu..aku mendapat pendidikan di Sekolah Menengah Kebangsaan Manir (SMKM), Kuala Terengganu, Terengganu..selepas itu, aku mengambil kursus komputer di Pusat Showme Learning Centre Sdn. Bhd. di Bandar Kuala Terengganu, Terengganu..tamat kursus komputer, aku telah banyak menimba pengalaman bekerja di beberapa syarikat selama 2 tahun iaitu Syarikat Stesen Minyak Petronas, Syarikat Pinggan Mangkuk Chin Lee, Syarikat Union Motors & Electrical Suppliers Sdn. Bhd, Syarikat Wira Foto, Syarikat Hilwah Trading dan Syarikat Koperasi Kakitangan Kerajaan Terengganu Berhad (KOKITAB)..selepas melalui fasa alam pekerjaan yang tidak tetap, akhirnya aku mendapat tawaran kerja tetap dalam kerajaan persekutuan iaitu jawatan sebagai pegawai imigresen..mula2 aku kena lapor diri di Jabatan Imigresen Negeri Johor dan ditempatkan di Kompleks Sultan Abu Bakar (KSAB), Johor dari tahun 2007 hingga bulan 02 tahun 2008..Pada bulan 03 tahun 2008, aku bertukar ke Jabatan Imigresen Negeri Terengganu sehingga sekarang..










Tiada ulasan:

Catat Ulasan