Jumaat, 14 September 2012

SEGALA IMPIANKU

Aku berkahwin pada 17.09.2007 sehingga sekarang belum lagi dikurniakan cahayamata..mungkin juga kesilapan kami kerana merancang terlebih dahulu dgn memakan pil perancang dulu..aku berhenti makan pil tu pada akhir tahun 2011 masa nak masuk bulan ramadhan..kini, aku berserah pada ALLAH, dan bersedia apa saja tentang masa2 akan datang..ada rezeki, ALHAMDULILLAH..mudah2an satu hari nanti, ALLAH mengurniakan zuriat pada aku..INSYA'ALLAH..AMIN..

Ini adalah kediaman impian yang aku angankan..mungkin mustahil untuk merealisasikannya menjadi kenyataan sebab aku bukannya dari golongan yang berada dan lagi pulak kerjaya aku bukannya berpendapatan lumayan..alahai..cuma berangan sajalah aku ni..hhhmmmm..
Mudah2an, tiba pada satu saatnya nanti..ada rezeki..aku akan menjejakkan kakiku ke situ..merasai sendiri pengalaman di sana..INSYA'ALLAH..AMIN..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan