Sabtu, 15 September 2012

ALLAH TUHANKU


                                    

Kau yang terindah dalam hidupku..
Tiada Tuhan yang sepertiMU..
YA ALLAH, Bagiku..Kau adalah segala-segalanya buatku, 
Besar perkasa penuh kemuliaanMU, 
Dan..Paling Teragung hanyalah diriMU..


Munajat seorang hamba...

Munajat seorang hamba...
Allah hadir di dalam hatiku, dan aku merinduinya di dalam hatiku, cukup aku punyai Allah sebagai teman bicaraku, dan dengan itu aku selalu berusaha menghadirkan Allah dalam hatiku..


pabila aku melihat lautan , langit yang terbentang luas, merasa diri ini begitu kerdil di penghadapan Tuhan, kerana mereka ini makhlukMu yang tidak henti-henti mengingatiMu, sedang aku?....subhanallah, .tertunduk malu dan rendahnya diriku...

Allah, Allah, Allah, Allah , Allah , Allah Allah....Allah itu melebihi dari cukup untukku.....

Photobucket

Bila rindu...

Bila rindu...
kasih sayang Allah tidak pernah berbelah bagi terhadapku... wahai diri bergelar abidullah, sedarkah bahwa Allah itu seperti bidadari yang hadir mekar setia di sisi menanti hambaNya, dalam apa jua keadaan pun, tidak dibiarkan hambanya itu bersendiri.. ..?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan